בס"ד

להגעה לאולם התצוגה נא לתאם מראש – 073-7020223
 

מקלחונים בהתאמה אישית

אם אתם רוצים ליהנות מחוויה כיפית במיוחד כל פעם כשאתם במקלחת ואם אתם רוצים שהחלל במקום ייראה מושלם, אין כמו מקלחונים בהתאמה אישית בשביל שזה יקרה בדיוק כפי שחלמתם. 

רוב המקלחונים בהזמנה מפס ייצור  הם  קודם כל דומים אחד לשני, עם רמת איכות ובטיחות אחידה, בעיצוב קבוע  והמידות שלהם אוניברסליות, אבל אם הם בהתאמה אישית הם יהיו מיוחדים יותר יאפיינו אתכם  וכמובן יהיו  נוחים יותר לשימוש. אם אתם מחפשים כאלו, הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם קונים מקלחון מעוצב אישית  לחדר הרחצה החדש שלכם. אצלינו תוכלו למצוא מגוון רחב של מקלחונים לדוגמא מקלחון חזית, מקלחון פינתי ומקלחון עגול בעיצוב אישי, במחירים מפתיעים ובאיכות ללא תחרות.

מקלחונים מעוצבים לפי מידה

מעל לכל, הזכוכית צריכה לעמוד בתקן הישראלי, כדי להבטיח לכם איכות, עמידות ובטיחות לאורך זמן. זו חייבת להיות זכוכית בטיחותית כדי שחלילה היא לא תגרום לאסון ועדיף שהיא תהיה מחוסמת ומבחינת העובי ההמלצה היא על עובי של 8 מ"מ לפחות. בכל הנוגע לפרזול, הוא גם לוקח חלק חשוב במראה ובעיצוב הכללי כמו גם בנוחות השהייה במקלחת. חשוב שהוא יהיה חזק ועמיד וכמובן בהתאם לטעם שלכם, בנוסף מאד חשוב שהוא יהיה פונקציונאלי בדיוק כפי שצריך.

מקלחונים לפי מידה טומנים בחובם גמישות עיצובית, בטיחות מרבית, וכמובן נוחות אופטימלית בשימוש בהם.

מחפשים פרקט במחיר אטרקטיבי במיוחד?

ארון אמבטיה מעוצב או מקלחון בהתאמה אישית?

צרו קשר במייל או חייגו - 073-7020223

WhatsApp chat
דילוג לתוכן