בס"ד

להגעה לאולם התצוגה נא לתאם מראש – 073-7020223
 
מקלחונים בפתח תקווה, מקלחונים בהתאמה אישית - סנטרל פרקטים

מקלחונים בפתח תקווה

אין עוררין כי מקלחון בבית הוא אמצעי שעושה את ההבדל.
הוא מאפשר ליהנות מחוויית מקלחת איכותית ולחוש כאילו זה עתה אתם נמצאים בבית מלון אקסקלוסיבי.
על מנת להבטיח כי תיהנו ממקלחון איכותי אשר ישרת אתכם נאמנה לאורך שנים רבות, חשוב להקפיד על מספר מרכיבים מהותיים אשר צפויים להעניק לכם "ראש שקט" תוך ידיעה כי המקלחון שברשותכם עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
מקלחונים בפתח תקווה – המדריך המלא ששווה לקרוא.

צפו בקטלוג המקלחונים המלא שלנו

סוגי מקלחונים

מקלחונים בפתח תקווה - הסוגים השכיחים

ראשית, כדאי להכיר בין סוגי המקלחונים השכיחים בשוק: מקלחוני הזזה ומקלחוני כנפיים הנפתחים פנימה והחוצה על גבי ציר ללא מסילה.
רצוי להיערך מראש עם סוג המקלחון בו הנכם מעוניינים, תוך התאמה אופטימלית שלו למבנה האמבטיה.
כך למשל, יש לוודא כי קיימת נקודת ביוב אליה ינוקזו המים בקלות (במידה ואין – יש להיערך טכנית על מנת לייצר נקודה שכזו) וכן להקפיד כי המקלחון אטום היטב לצורך מניעה של יציאת מים ממנו אל שטח האמבטיה (לעיתים מומלץ לשפע את פינת הרחצה בזווית מסוימת כדי להבטיח הימנעות של זליגת מים החוצה).

איכות היא שם המשחק

התקנה של מקלחונים בחדרי אמבטיות מהווים פתרון פונקציונאלי מצוין, שכן הם חוסכים בשטח ומאפשרים שימוש חכם יותר בחלל.
בד בבד, אנו עדים כיום למגוון רחב היקף של מקלחונים מעוצבים בתצורות שונות שיש בהם בכדי לשדרג כל אמבטיה או "חדר רטוב" באשר הם.
לאחרונה אנו עדים אף לטרנד נוסף שצובר תאוצה הכולל התקנה של מקלחונים מחוץ לבית בחלל הפתוח, לרבות במרפסת או בגינה, המאפשרים ליהנות מחוויית מקלחת ייחודית ושוברת שגרה.

מעוניינים להתקין בבית מקלחון מנצח?
סנטרל המייבאת ומשווקת מקלחונים באיכות בלתי מתפשרת שמחה להציג בפניכם מבחר חסר תקדים של מקלחונים בהתאמה אישית, כמו גם מקלחונים חזיתיים, מעוגלים, פינתיים וכן מקלחונים בשילוב זכוכית וזגגות ייחודית.

על מה אנו מתחייבים?
ייעוץ לאורך כל הדרך החל משלב התאמת המקלחון המתאים לחדר האמבטיה שלכם, התקנה מהירה המתבצעת במהירות על ידי צוות מתקינים מיומן, אספקה מהירה תוך ימים בודדים מרגע ההזמנה ואחריות מלאה עד לשביעות רצונכם המלאה.

צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף.

גלריית פרויקטים מקלחונים

שתפו את הפוסט

פוסטים נוספים בבלוג

WhatsApp chat
דילוג לתוכן