בס"ד

להגעה לאולם התצוגה נא לתאם מראש – 073-7020223
 
מדריך לבחירת פרקט עץ, כל מה שצריך לדעת - סנטרל פרקטים

מדריך בחירת פרקט עץ

החלטתם לרכוש פרקט עץ לבית או למשרד? נהדר! כעת הגיע הזמן שתכירו את סוג המשטח האיכותי שעתיד לעשות עבורכם את העבודה. סנטרל עם מדריך בחירת פרקט עץ מקוצר שידאג כי תצאו מרוצים וללא כאב בכיס.

המדריך לבחירת פרקט העץ הבא שלכם

משטח הפרקט הוא אחד הריצופים השכיחים והאהובים ביותר על הצרכן הישראלי. הוא משרה אווירה חמימה ואינטימית, מעניק תוספת עיצובית מנצחת לכל חלל, כאשר גם התחזוקה שלו פשוטה למדי ומעניקה לו בעזרת טיפול נכון מראה מנצח גם לאחר שנים ארוכות. 

בין סוגי הפרקטים השונים גובר בשנים האחרונות הביקוש לפרקט עץ, אשר מספק מגע נעים לכף הרגל, שומר על מראה שיקי שאי אפשר להישאר אדישים אליו, ובעיקר מצליח לספק תחושה פשוט מושלמת, בין אם מדובר במרחב הביתי, משרד, בית עסק ועוד.

סוגי העצים השכיחים ביותר מהם מיוצרים פרקטים כוללים, בין היתר: אלון, אגוז, טיק, מייפל מהגוני ועוד. עם זאת, קיימים הבדלים נוספים בין פרקטי העץ גם ברמת הגימור (לדוג': גימור שמן או לכה), כמו גם צבעים, טקסטורות ומרקמים מגוונים.

פרקט עץ שכיח נוסף הינו פרקט עץ גושני הניחן במראה אלגנטי במיוחד. הוא מורכב משכבת עץ אחת, כאשר ההתקנה שלו מתאפשרת באמצעות אחת משתי דרכים: הדבקה ישירות על גבי הריצוף או מסמור. אופציה נוספת כוללת פרקט עץ רב שכבתי. זהו פרקט עבה יותר ובעל עמידות גבוהה, המיטיב לשמור על הצבע והמרקם לאורך זמן.

דבר נוסף שחשוב לדעת על פרקט עץ בטרם הנכם רוכשים אותו, טמון בשכבות מהן הוא עשוי. רצפות העץ השכבתי המובחרות ביותר בנויות לרוב מ-3 ועד 12 שכבות לכל היותר. אלו מורכבות משכבות צלב, צמודות ודבוקות זו לזו. מספר השכבות הרב מספק יציבות למשטח פרקט העץ, ומבטיח שמירה על איכותו כאמור לתקופה ארוכה במיוחד.

ראוי לציין כי בשל היותם של פרקטי עץ עדינים במיוחד, חשוב להקפיד על התקנה מקצועית אשר תיעשה אך ורק באדיבותם של מתקינים מיומנים ובעלי ניסיון, כך שתוכלו ליהנות מאיכות המוצר לאורך שנים ארוכות. 

צרו קשר עם סנטרל >>
מגוון עשיר של פרקטים מבית סנטרל >>

אז אם חיפשתם בגוגל מדריך בחירת פרקט עץ, הגעתם למקום הנכון! המומחים של סנטרל יעזרו לכם לבחור פרקט מושלם לבית שלכם ובהתאמה אישית.

גלריית פרויקטים פרקטים

שתפו את הפוסט

פוסטים נוספים בבלוג

WhatsApp chat
דילוג לתוכן